Portal za samopostrežbo
Vsaka spletna trgovina vam omogoča, da:
- preverite status izvedbe naročila
- preverite status plačila in zaključite plačilo
- spremljate pošiljko
Seveda naša trgovina ni izjema. Ponujamo pa še več- lahko spremenite kateri koli parameter svojega naročila, dokler ni odposlano.
Kaj še lahko storite prek našega portala za samopostrežbo?
-
Preverite predvideni datum odpreme in dostave.
Pri nas je vse jasno, tako da se vam ni treba spraševati, ali je izdelek na voljo, koliko časa bo trajala dobava na skladišče ali kdaj pričakovati dostavo.
-
Preverite status izdelkov v okviru naročila
Če vaše naročilo vsebuje več izdelkov različnih dobaviteljev, si lahko ogledate točne datume dobave le-teh na naše skladišče in predvidene datume pripravljenosti za odpremo.
-
Dodate izdelke v naročila, ki še niso poslana.
V zadnjem trenutku ste se spomnili, da potrebujete še nekaj? Ni problema. Vse, kar morate storiti, je dodati izdelke v katero koli aktivno, neposlano naročilo.
-
Izbrišete izdelke iz naročila oz. prekličete celotno naročilo.
Ste premislili? Ali pa nočete čakati dobave izdelka, ki blokira vaše naročilo?
Vse, kar morate storiti, je izbrisati ta izdelek iz naročila oz. ga premakniti na seznam rezervacij. V prihodnje ta izdelek lahko pridružite novemu naročilu.
-
Rezerviraj izdelke.
Ne želite, da bi zadnji kos izdelka dobil nekdo drug, vendar še nočete, da vam pošljemo naročilo, ker bi radi še pobrskali po naši trgovini?
To ni problem. Naročilo lahko odložite za največ 14 dni in v tem obdobju dodate še druge izdelke.
Potrebujete daljšo rezervacijo? Naš sistem vam omogoča tudi rezervacijo izdekov do pol leta (ob tem se zahteva delno predplačilo).
-
Spremeniti način plačila.
Izbrali ste plačilo po predračuna, vendar iz kakršnega koli razloga ne morate opraviti plačila? Lahko sami spremenite način plačila in izberete plačilo po povzetju.
-
Spremeniti način dostave in naslov.
Ste se zmotili z naslovom? Ali želite, da vam naročilo dostavijo v službo namesto na dom? Pred odpremo lahko uredite svoj naslov za dostavo in zamenjate kurirsko podjetje.
Do vašega naslova je težko priti? Kurirju lahko posredujete navodila, ki bodo natisnjena na prevoznem listu.
-
Urejati vsebino računa.
Lahko izberete izdelke, ki jim moramo navesti na vašem računu (ostali bodo navedeni na potrdilu o nakupu).
Prav tako lahko spremenite naslov na računu in ga natisnete neposredno z naše spletne strani.
Če za plačilo potrebujete predračun, ga lahko prenesete tudi z naše strani.
-
Imate posebno zahtevo?
Neposredno na spletni strani lahko preverite, kdo skrbi za vaše naročilo, in pošljete komentarje našemu osebju.
Če česa ne morete storiti s samopostrežnim panelom, nas kontaktirajte prek sistema za takojšnja sporočila,
ki bo vaše sporočilo povezal z vašim naročilom in zagotovil, da ga ne spregledamo.
Vse našteto (razen dolgoročnih rezervacij) lahko storutie tudi, če nimate računa.
Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli posebne povezave, ki vam omogočajo spreminjanje naročila in preprečujejo spreminjanje morebitnim nepooblaščenim osebam.
Kako vklopiti panel za samopostrežbo?
- Prijavite se in pojdite na zavihek "Moja naročila".
- Če nimate računa, kliknite povezavo v e-sporočilu s potrditvijo naročila, ki vam je bilo samodejno poslano po oddaji.
Nazaj