Ali lahko naročim izdelek, ki ga ni na spletni strani oz. se njegov status glasi "ni na voljo"?

Načeloma ne sprejemamo naročil za izdelke, ki niso na voljo.

Če lahko izdelek v predvidenem roku dobavimo, bo ta imel status "po naročilu" in ga go možno normalno naročiti.
Če izdelka ni na seznamu ali se njegov status glasi "ni na voljo", to običajno pomeni, da ne vemo, kdaj in če sploh bo na voljo ter, če bo, za kakšno ceno.
Ker se po svojih najboljših močeh trudimo zanesljivo izpolnjevati naročila, naročil za nedobavljive izdelke ne sprejemamo (ne želimo obljubljati tega, česa ne moremo izpolniti!).

Opcija "Obvesti me, ko bo izdelek na voljo"

Če izdelek ni na voljo, vam priporočamo, da uporabite možnost »Obvesti me, ko bo ta izdelek na voljo«. Na strani posameznega izdelka sta gumb in polje za vnos vašega e-poštnega naslova (razen če prijavljeni, v tem primeru to ni potrebno).
Ko registriramo vašo zahtevo, vam bo naš sistem samodejno poslal obvestilo, ko bo izdelek spet na voljo.

Ne pozabite, da na naši spletni strani običajno ponujamo samo razpoložljive izdelke, Če torej ne najdete predmeta, za katerega želite prejeti obvestilo, prilagodite filtre za učinkovitejše iskanje.

Zahtev za obveščanje ne sprejemamo po telefonu ali prek e-pošte.

Včasih po našem skladišču krožijo tisoči izdelkov na dan.
Ne moremo ročno spremljati povrpaševanja strank, zato smo se odločili za avtomatiziran sistem obveščanja. Hvala za razumevanje.

Dve izjemi

  • Če je ta izdelek nov in ga še ni na naši spletni strani, je verjetno, da ga bomo kmalu uvedli v prodajo. Lahko nas tudi vprašate, če smo kaj morda spregledali...
  • Če artiklov določene blagovne znamke ne prodajamo, to pomeni, da ne sodelujemo z njenimi dobavitelji. Odprti smo za predloge glede razširitve naše ponudbe, tako da lahko, če bo ponudba zanimiva, začnemo sodelovanje z novim dobaviteljem, vendar posameznih izdelkov ne moremo naročati.

Zgodovina razpoložljivosti

Za vsak posamezni izdelek imamo tudi graf z zgodovino razpoložjivosti.

  • Trudimo se ohraniti zalogo, ki ustreza povpraševanju, a če se razpoložljivost izdelka pogosto spreminja, to pomeni, da doživljamo začasno pomanjkanje. Če izdelek začasno ni na voljo, si oglejte zgodovino dostav - tako lahko ocenite, kda bo izdelek spet v prodaji.
  • Če izdelek ni bil na voljo vsaj nekaj mesecev ali nikoli ni bil na voljo, to najbrž pomeni, da ga ni na voljo pri distributerju (tj. se ne proizvaja več ali se ne uvaža zaradi nizkega povpraševanja) oz. smo končali naše sodelovanje z dobaviteljem. Prosimo, da nas ne sprašujete po tem izdelku - če ga ni pri dobavitelju, to pomeni, da ga mi ne moremo dobaviti..
    Izjema so rezervni deli za določena orodja.
  • Nenavadni podatki v tabeli:
    • Če tabela ne prikazuje nobenih dobav, je pa status izdelka zdaj označen kot na voljo, to pomeni, da je bil izdelek rezerviran, ni pa kupljen in da je potekel čas rezervacije.
    • Izdelek je na voljo, vendar že nekaj mesecev (ali celo let) ni podatkov o dobavi. To je zato, ker je bila zadnja dostava dovolj velika, da je zadovoljila dolgoročno povpraševanje, npr. kupili smo omejeno serijo v velikih količinah.
Nazaj